全港免运费优惠!立刻订购 送上惊喜!  
Contact Us ▼
(852) 6628 4836
Saved : Cart : Account ▼
期间限定 - 荷兰进口鲜花系列

期间限定 - 荷兰进口鲜花系列

by mag
posted: 2017-03-22 12:00:00 +0800

忙咗好几日终于有时间整理返啲相喇!
忙啲咩,咪就系为咗呢个期间限定系列啰!

 

点解会系期间限定呢?
其实花就同水果一样都系有分季节性,花师同注荷兰鲜花买手会因应唔同季节,每星期响荷兰选购最新鲜、最时令的鲜花直送返香港。
因为每次返嘅花都唔一定会相同,花师就会用呢啲季节性嘅花材去设计,所以每个产品都有各自的特式。期间限定绝对唔系浪得虚名㗎!
除此之外,我地亦会提供客人订制服务,话俾我地知想要的花材、颜色,花师就会为你设计出专属你嘅花艺作品。

此为香港GGB原创文 '期间限定 - 荷兰进口鲜花系列' .
Blog Tags :     # 时令花材消息       # 尚礼坊       # 网上花店       # 玫瑰  
blog written by: # mag (11)
mag , 编辑

曾任She.com 星级博客及网上杂志 Fanpiece 客席编辑,现以自由身游走各大、小网上平台,为分享而分享。     > 更多...


更多 Fresh Blogs
AS seen on media
Top Flower Shop Hong Kong Media