Contact Us ▼
(852) 2736 6670
Saved : Cart : Account ▼
父親節送禮推薦

父親節送禮推薦

by Janus
posted: 2018-06-01 09:41:36 +0800

「好耐都無好似以前咁同Daddy傾過計啦,趁住父親節,同Daddy摸下酒杯底都好,等我買定啲酒同零食,好好準備下先...」

「爸爸個銀包好似有啲殘舊,但係佢一定唔捨得換個新嘠,點好呢...係喔,就嚟父親節,到時我送個新嘅俾佢,爸爸肯定會開心...」

「爸爸中意種花花草草,如果有盆植物可以代表我嘅心意,係父親節送到俾佢就最好不過啦...」

「好懷念細細個嘅時候同爸爸一齊玩填字遊戲,爸爸啲字仲寫得好靚添。啊!今年父親節送支俾爸爸都好喔...」

父親節蒞臨之際,以上的心理活動,會唔會有一個代表到你?會唔會勾起你點點滴滴嘅回憶?如果你都想在今個父親節氹下爸爸,送上一份充滿回憶的禮物,請登錄尚禮坊網站父親節專頁選購,數十款父親專屬禮物任君選擇,款款精心設計,總有一款符合你心意。

想陪父親小酌幾杯聊心事,可以選擇父親節酒盒G1 ,紅酒白酒各一支,足夠分量來一場親子間的促膝長談,加上Godiva朱古力,還有精緻禮盒,盡顯品味。

Parker 鋼珠筆禮物組合 A4 ,Parker 鋼珠筆低奢精美,配搭美味的西班牙Marques de Gelida / 意大利Marina Espumante 氣泡酒、英國Harrods茶包禮盒,禮籃高貴典雅,用Parker 鋼珠筆同爸爸再來一場填字遊戲吧。

父親節盆栽植物 P2, 包括羅漢松、如意葉、發財樹的植物擺設,喻意身體強壯如松柏﹑事事如意,是送給父親最好的心意。配以木盆和雕有"Best Father"字樣的木牌,十分適合送給你最愛的父親。

更多的父親節精選單品禮物,可以到尚禮坊花店網頁瀏覽,搭配喜歡的花束果籃美食禮籃,多樣化的配搭,絕對滿足你的需要。

尚禮坊官方網站

Blog Tags :     # 特色禮品消息       # 送禮隨想...       # 尚禮坊店消息       # 尚禮坊       # 網上禮品店       # 香港網上商店       # 網上花店  
blog written by: # Janus (30)
Janus, 編輯

妳估我唔到...     > 更多...


更多 Fresh Blogs
最近和相關 Posts
香港中式婚禮-過大禮清單
posted: 11-20-2017
2017中秋禮籃系列
posted: 09-04-2017
不一樣的玫瑰盒花
posted: 07-18-2017
月花服務
posted: 07-17-2017
需要一點綠......
posted: 07-17-2017